Vi avslutar vårsäsongen med ytterligare en seger och går på semester med nio segrar, två oavgjorda och en förlust. Vi leder serien ikväll men då har Elastico också en match mindre spelad. Men en imponerande målskillnad med +42 mål lovar gott för fortsättningen.
Vi kommer få ett coach talk som summerar matchen, inom kort, men ikväll firar vi och laddar inför Sverige matchen inatt.
Matchens spelare går till Gustav Torseng som bidrar på plan med sådant lugn och klasspel.
Ytterligare plustecken måste vi ge till Sawaya som fortsätter leverera mål (hattrick ikväll) och till Pontus som river längs med sin kant.
Vi tackar domarteamet, publiken och vi önskar Bosnisk fortsatt lycka till serien.
Heja BK30!