"Det var ett fokuserat lag som klev ut på planen. Alla visste förutsättningarna inför vår avslutande match innan uppehållet.
Vi börjar bra och får tidig utdelning. Vi borde haft mer än bara 1-0 i paus.
Slarvigt av oss att bjuda in Bosnisk tidigt i andra och det blir onödigt och olidligt spännande.
Vi gör jobbet, tror på det vi gör, vänder till seger men den var inte självklar idag. Men tre poäng var det viktiga.
Vi har skapat oss bra förutsättningar inför andra halvan av säsongen. Vi hoppas alla som varit borta skadade kommer tillbaka till laget så vi har fullt manskap resterande del.
Grabbarna får njuta av en otroligt skön vändning i kvällens match och för en bra genomförd vårsäsong.
Nu blir det välförtjänt uppehåll innan vi tar sikte på höstens matcher."
/Coach Hubbe